preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Šk. kalendar '23./'24.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Dokumenti '23./'24.

 

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2162397
Ovaj mjesec: 3810
Ovaj tjedan: 823
Danas: 104
Projekti

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježili smo Međunarodni dan dječje knjige
Autor: Danijel Forjan, Marijana Blažević, 6. 4. 2016.

Međunarodni dan dječje knjige obilježava se 2. travnja svake godine na rođendan Hans Christian Andersena, najpoznatijeg pisca bajki. Ovim datumom želimo ukazati na važnost čitanja i razviti ljubav prema knjizi, ne samo kod djece već i odraslih.

Ove godine, Međunarodni dan dječje knjige, obilježili smo u našoj knjižnici s učenicima 2.c razreda i njihovom učiteljicom Biljanom Macurom.


Cilj radionice bio je promocija hrvatske književnice Nade Iveljić, koja je učenicima već poznata iz lektire. Učenicima sam pročitala priču Klokan u dizalu, zbirka Nebeske barke, ali ne cijelu. Učenici su nakon toga bili podijeljeni u skupine. Jedna skupina je imala zadatak dovršiti priču, druga nacrtati strip, treća napisati igrokaz i četvrta nacrtati klokana u dizalu.

Učenicima se jako svidio ovaj način rada, te su uz vodstvo svoje učiteljice i mene napravili svoje zadatke koje su kasnije i prezentirali ostalima.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju