preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Šk. kalendar '23./'24.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Dokumenti '23./'24.

 

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2161438
Ovaj mjesec: 2851
Ovaj tjedan: 874
Danas: 41
Projekti

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt „10 dana bez spremačica“
Autor: Mira Radović, Danijel Forjan, 15. 3. 2018.

Učenici 2.a razreda upravo su završili jedan zanimljiv i koristan projekt – deset dana nakon nastave pospremali su svoju učionicu. Želja mi je bila da, po uzoru na male japanske učenike, moji učenici 10 dana samostalno pospremaju učionicu. 


Po važećem planu i programu učenici 2. razreda tijekom školske godine na nastavi Prirode i društva, Hrvatskog jezika i Satu razrednika obrađuju više tema koje sam odlučila ujediniti u ovaj projekt: Naša prava i dužnosti; Kultura stanovanja; Dijete i zdravlje i Zanimanja u zavičaju.  Planirani ishodi povezani su i s područjima građanskog i zdravstvenog odgoja: prepoznati važnost i povezanost urednosti i čistoće prostora sa zdravljem, naučiti obavljati jednostavnije poslove čišćenja i pospremanja,  poticati primjenu stečenih znanja u učionici i domu, poštivati ljudski rad i ljude svih zanimanja, razbijati stereotipe o tzv. muškim i ženskim zanimanjima, razvijati samopouzdanje…                                                

Učenici su, po rasporedu koji smo unaprijed dogovorili, svaki dan imali drugačije dužnosti: čistili su i praznili spremnike za otpad, čistili su klupe, prozore, umivaonik i ogledalo, ormariće, zalijevali cvijeće, meli pod…  Ni jedna dužnost nije im teško padala, svi su ravnopravno sudjelovali i po potrebi međusobno pomagali. U organizaciji i provedbi od velike pomoći mi je bila i pripravnica Jelena Kero. Na kraju projekta provela sam anketu među učenicima i roditeljima. Svi su bili zadovoljni tijekom i rezultatima projekta i svi su stava da bismo ga trebali nastaviti. Završnica projekta bila je povezana s obradom zanimanja u zavičaju. Na nastavu smo pozvali roditelje kojima su prezentirani tijek i rezultati projekta. Nakon toga, svi su nazočni roditelji prezentirali svoja zanimanja. Po prethodnom dogovoru, donijeli su radnu odjeću, pribor i drugo što može pobliže objasniti njihov posao. Najveći interes izazvala je mama policajka te tate vatrogasac i vojnik, ali i drugi su bili vrlo zanimljivi. Učenici su s velikim interesom i pažljivo sve poslušali i postavili brojna pitanja. Na kraju smo zajedno zaključili da su sva zanimanja jednako važna i potrebna i da sve treba jednako cijeniti.  

Mira Radović, učiteljica mentorica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju