preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Listopad 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Šk. kalendar '21./'22.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:40

2. 8:45-9:25

3. 9:35-10:15

4. 10:30-11:10

5. 11:15-11:55

6. 12:00-12:40

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:40

2. 14:45-15:25

3. 15:35-16:15

4. 16:30-17:10

5. 17:15-17:55

6. 18:00-18:40

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2002827
Ovaj mjesec: 2701
Projekt OŠDZ

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt „10 dana bez spremačica“
Autor: Mira Radović, Danijel Forjan, 15. 3. 2018.

Učenici 2.a razreda upravo su završili jedan zanimljiv i koristan projekt – deset dana nakon nastave pospremali su svoju učionicu. Želja mi je bila da, po uzoru na male japanske učenike, moji učenici 10 dana samostalno pospremaju učionicu. 


Po važećem planu i programu učenici 2. razreda tijekom školske godine na nastavi Prirode i društva, Hrvatskog jezika i Satu razrednika obrađuju više tema koje sam odlučila ujediniti u ovaj projekt: Naša prava i dužnosti; Kultura stanovanja; Dijete i zdravlje i Zanimanja u zavičaju.  Planirani ishodi povezani su i s područjima građanskog i zdravstvenog odgoja: prepoznati važnost i povezanost urednosti i čistoće prostora sa zdravljem, naučiti obavljati jednostavnije poslove čišćenja i pospremanja,  poticati primjenu stečenih znanja u učionici i domu, poštivati ljudski rad i ljude svih zanimanja, razbijati stereotipe o tzv. muškim i ženskim zanimanjima, razvijati samopouzdanje…                                                

Učenici su, po rasporedu koji smo unaprijed dogovorili, svaki dan imali drugačije dužnosti: čistili su i praznili spremnike za otpad, čistili su klupe, prozore, umivaonik i ogledalo, ormariće, zalijevali cvijeće, meli pod…  Ni jedna dužnost nije im teško padala, svi su ravnopravno sudjelovali i po potrebi međusobno pomagali. U organizaciji i provedbi od velike pomoći mi je bila i pripravnica Jelena Kero. Na kraju projekta provela sam anketu među učenicima i roditeljima. Svi su bili zadovoljni tijekom i rezultatima projekta i svi su stava da bismo ga trebali nastaviti. Završnica projekta bila je povezana s obradom zanimanja u zavičaju. Na nastavu smo pozvali roditelje kojima su prezentirani tijek i rezultati projekta. Nakon toga, svi su nazočni roditelji prezentirali svoja zanimanja. Po prethodnom dogovoru, donijeli su radnu odjeću, pribor i drugo što može pobliže objasniti njihov posao. Najveći interes izazvala je mama policajka te tate vatrogasac i vojnik, ali i drugi su bili vrlo zanimljivi. Učenici su s velikim interesom i pažljivo sve poslušali i postavili brojna pitanja. Na kraju smo zajedno zaključili da su sva zanimanja jednako važna i potrebna i da sve treba jednako cijeniti.  

Mira Radović, učiteljica mentorica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju