preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Šk. kalendar '23./'24.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Dokumenti '23./'24.

 

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2158135
Ovaj mjesec: 5681
Ovaj tjedan: 643
Danas: 41
Projekti

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Javna debata
Autor: Danijel Forjan, 20. 4. 2018.

Pitanje dana za učenike Osnovne škole Domovinske zahvalnosti glasilo je: Treba li uvesti školske uniforme. Debatanti školskog debatnog kluba, danas su, 19. travnja 2018., predstavili svojoj zajednici svoj dosadašnji rad na projektu „Škola, inkubator tolerancije“. Kroz moderiranu raspravu učenici su promišljali o važnosti tolerancije i njezinom utjecaju na društvo. 


Sudjelovanje u projektu ''Škola, inkubator tolerancije''

Učenici osnovne škole Domovinske zahvalnosti u sklopu projekta odlučili su progovoriti o problemu netolerancije u društvu. Tijekom ove školske godine raspravljaju i uočavaju probleme s kojima se susreću oni i njihovi školski vršnjaci s željom da umanje njihov utjecaj. Tim povodom odlučili su u argumentima pokazati svojim vršnjacima kako ruganje zbog odjeće nije način ophođenja prema drugima i da se prijatelji trebaju birati prema vrlinama i sposobnostima, a ne prema odijelu.

Učenici su tijekom debate predstavili dvije strane, za i protiv školskih uniformi. Strana za uniforme trudila se kroz debatu pokazati kako uvođenjem uniformi među učenicima ne će biti vidljivih razlika i podjela prema statusu, a još važnije kako će uvođenje uniformi među učenicima i roditeljima potaknuti veći stupanj zajedništva i privrženosti školi. S druge strane, ekipa koja se zalagala da uniforme ne treba uvesti u škole kroz debatu se trudila pokazati okupljenim učenicima kako uvođenjem iste odjeće za sve neće postojati mogućnost za isticanjem individualnosti te da bi upravo škola trebala biti mjesto gdje će se učenici moći slobodno izraziti jer je škola i odgojna ustanova koja treba poticati učenike na prihvaćanje različitosti. 

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti već duže vrijeme provodi
aktivnosti s ciljem povećanja tolerancije u svojoj školi tolerancije u svojoj školi. Pedagoginja Ivana Vidović upozorava na ''važnost razvijanja govorništva, stjecanja novih iskustava i prijateljstava te promoviranjem kritičkog promišljanja. Zato smo se rado uključili u projekt. Ponosni smo na učenike koji su sami osmislili provedbu radionica u sklopu projekta te potaknuli svoje vršnjake na razmišljanje o aktualnim problemima s kojima se susreću u školi''.  

''Tijekom rada s učenicima iz Knina primijetila sam njihov veliki napredak u pronalaženju načina kako sa svojim vršnjacima pričati o problemu nasilja. Na početku školske godine svi su bili svjesni da problemi postoje, ali ne i kako utjecati na smanjenje problema. Danas su pred cijelom školom raspravljali o jednom od izvora nasilja i tako kroz raspravu potaknuli ostale učenike da se zapitaju trebamo li prijatelje birati po odjeći ili prema ponašanju i vrlinama'' rekla je Darija Jeger, voditeljica projekta.

Ono što radimo danas utječe na naše sutra

''Škola, inkubator tolerancije'' projekt je Hrvatskog debatnog društva, a finanirali su ga Ministarstvo znanosti i obrazovanja i Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva. Osim u Osnovnoj školi Domovinske zahvalnosti, projekt se tijekom ove školske godine provodi u još dvije osnovne škole u Zagrebu, OŠ Mladost i OŠ Zapruđe. Svojim radom učenici izravno utječu na probleme u svojoj školskoj zajednici trudeći se osvijestiti ostale članove svoje zajednice da se prihvaćanje različitosti treba učiti odmalena. Cilj projekta je osvijestiti među učenicima da su problemi s kojim se susreći isti neovisno o tome gdje žive i da zajedno mogu utjecati na njihovo rješavanje. ''Ono što radimo danas utječe na naše sutra'' poruka je učenika koji sudjeluju u ovom projektu.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju