preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Šk. kalendar '23./'24.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Dokumenti '23./'24.

 

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2162960
Ovaj mjesec: 4373
Ovaj tjedan: 1386
Danas: 4
Projekti

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježavanje Međunarodnog dana tolerancije i Sveopćeg dječjeg dana
Autor: Nataša Mudronja, 22. 11. 2018.

Na Vijeću učenika razgovaralo se o toleranciji i dječjim pravima. Učenici su imali radionicu u kojoj im je zadatak, kroz rad u grupama, bio pronaći rješenje za pojedine situacije ali na način da poštuju prava svih uključenih u sukob, vode računa o prihvaćanju drugih i osobnoj odgovornosti.


Nakon radionice i rasprave o mogućim rješenjima, učenici su pogledali prezentaciju Gdje spavaju djeca? autora James Mollisona.

Fotografije prikazuju djecu iz SAD-a, Meksika, Brazila, Ujedinjenog Kraljevstva, Italije, Izraela, Kenije, Senegala, Lesota, Nepala, Kine i Indije. Svaki su par fotografija popratili i kratkim tekstom koji sadrži ''životnu priču'' svakog djeteta. Osim dokumentarne, knjiga ima i edukativnu ulogu - upoznati djecu, a i odrasle, s uvjetima u kojima žive djeca širom svijeta. Autor se odlučio za fotografije spavaće sobe jer je soba u njegovom djetinjstvu odražavala što je imao i tko je bio. Želio je prikazati složene situacije i socijalna pitanja koja se tiču djece.

Nakon prezentacije učenici su napisali svoje dojmove i misli. Te će prezentaciju pokazati na svojim satovima razrednika kako bi upoznali učenike o uvjetima u kojima djeca odrastaju te ih potaknuli na razmišljanje o uvjetima u kojima oni žive i odrastaju.

Neki od osvrta učenika nakon radionice i prezentacije:

„Žao mi je zbog života djece koja nemaju roditelje ili svoj dom. Volio bih kad bi djeca mogla živjeti onako kako sanjaju.“

„Osjetio sam sreću i tugu. Sreću zato što se ta djeca bore iako nemaju ništa. Tugu zato što nemaju skoro ništa.“

„Shvatio sam kako zapravo ne cijenimo ono što imamo.“

„Žao mi je djece. Mislim da mogu biti ponosan na to što imam lijep život.“

„Žao mi je djece jer ona nisu kriva zbog toga.“

    

   

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju