preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Šk. kalendar '23./'24.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Dokumenti '23./'24.

 

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2161442
Ovaj mjesec: 2855
Ovaj tjedan: 878
Danas: 42
Projekti

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako pomoći djetetu??
Autor: Lucija Petrović, 16. 3. 2012.

Veliku većinu današnje školske djece muči  nesigurnost, hiperaktivnost i strahovi. To su neke  od poteškoća s kojima se suočavaju djeca školske dobi, a time i njihovi roditelji. Kako prirodnim metodama – vježbama, refleksologijom i opuštanjem – ukloniti takve probleme i poboljšati zdravlje najmlađih  bavi se Međunarodni institut prirodnog zdravlja  u sklopu kojeg imaju program "Prirodno zdravlje naše djece"


Međunarodni institut prirodnog zdravlja (MIPZ) je organizacija usmjerena na unapređenje i poboljšanje kvalitete života i zdravlja građana, djece i mladih te osoba s invaliditetom. S početkom svake  školske godine MIPZ organizira besplatni 30-dnevni program "Prirodno zdravlje naše djece" putem kojega se pomaže djeci s psiho-fizičkim poteškoćama u razvoju. 

Evo što  Štefica Čižmek-Ivanić, predsjednicom Međunarodnog instituta prirodnog zdravlja, kaže od čega se sastoji program "Prirodno zdravlje naše djece" te kako se prirodnim metodama može pomoći djeci školske dobi u prevladavanju psiho-fizičkih problema u razvoju. 

Prirodne metode pomažu

‘Psiho-fizičke poteškoće, kao što su zatvorenost, slaba koncentracija, hiperaktivnost, problemi motoričkih kretnji, noćno mokrenje, strahovi i nesigurnost nisu rijetka pojava u razvoju djece. Mnogi roditelji ne znaju gdje se obratiti za pomoć i kako se nositi s potrebama takvog djeteta‘, govori Štefica Čižmek-Ivanić.

Program "Prirodno zdravlje naše djece" namijenjen je upravo djeci s takvim poteškoćama. 

Putem prirodnih metoda odnosno kroz specifične vježbe, akupresuru, refleksologiju, edukaciju i vođeno opuštanje djeca se, u ugodnoj i opuštenoj okolini, rješavanju takvih problema. Ponekad i sam razgovor s djecom i podjela iskustva donose dobre rezultate.

Dovedi organizam u ravnotežu

'Kako bi se djeca opustila, smirila i dovela svoj organizam u ravnotežu, primjenjuju se specifične vježbe. Primjerice, skakuće se u bržem ritmu sa stopalima položenima na tlo. Disanje je pritom sporije i usmjereno u donji dio trbuha. Trbuh je opušten i na taj način organizam prima više kisika. 

Druge vježbe koje koristimo tijekom programa "Prirodno zdravlje naše djece", a doprinose opuštanju uključuju istezanja ruku i nogu, vratnog dijela i istezanje kralježnice, odnosno položaj mačke ili položaj u kojemu se leži na trbuhu i podigne gornji dio kralježnice', govori Štefica Čižmek-Ivanić.

U kombinaciji s ovim vježbama koriste se masaža stopala i refleksologija, jer su u dlanovima, rukama i stopalima završeci meridijana koji se spajaju s unutarnjim organima. 

‘Prema tradicionalnoj kineskoj medicini tretiranjem određenih meridijana na tijelu stimulira se rad unutar pet glavnih organa - srce, pluća, jetra, slezena, bubrezi - te se na taj način oslobađaju blokade koje su uzrokovale problem. Nakon toga organizam dolazi u ravnotežu, što se odražava na kvalitetno zdravlje i život djeteta’, priča Štefica Čižmek-Ivanić.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju