preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Šk. kalendar '23./'24.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Dokumenti '23./'24.

 

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2158297
Ovaj mjesec: 5843
Ovaj tjedan: 805
Danas: 122
Projekti

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mediji - istraživanje
Autor: Marijana Blažević, 20. 4. 2021.

Tijekom mjeseca listopada 2020./2021. školske godine, nakon nastavnog  sata o izvorima informacija i vrstama medija,  školska knjižničarka je provela istraživanje među učenicima petih razreda o korištenju medija. Anketa je bila anonimna i izrađena u google forms obrascu. Sudjelovalo je 55 učenika petih razreda.


Cilj istraživanja bio je utvrditi koje vrste medija učenici petih razreda naše škole koriste u kućanstvu i u kojoj mjeri. Važna činjenica u ovom istraživanju je i uključenost, odnosno nadzor, roditelja tijekom korištenja različitih vrsta medija.

Rezultati istraživanja

Od svih anketiranih učenika njih 90,9% posjeduje svoj pametni telefon.

Jednak broj učenika, 92,7%, najviše koristi televiziju i računalo/Internet. Knjige koristi 60% učenika, 23,6% koristi novine i časopise, dok njih 21, 8% koristi radio i strip.

Na pitanje koliko vremena posvećuju pojedinim aktivnostima njih 67,3% koristi Internet svaki dan dok  još njih 27,3% i nekoliko puta na dan, 54,5% koristi mobitel svaki dan i još njih 36,4% nekoliko puta na dan. Jako veliki postotak učenika igra i videoigre nekoliko puta na dan, njih 34,5% kao što ih  koristi i društvene mreže. 16,4 % učenika čita knjige svaki dan dok još njih 21,8% čita i nekoliko puta na dan. Nešto više učenici gledaju televiziju, 22% svaki dan, 30,9% nekoliko puta na dan. Najmanje svog vremena posvećuju slušanju radija te čitanje časopisa, novina i stripova.

Što se tiče pouzdanosti medija na prvo mjesto stavljaju Internet, zatim televiziju, radio i novine. Ovaj poredak je razumljiv s obzirom na vrijeme provedeno koristeći navedene medije.

Većina učenika, njih 45,5% traži dopuštenje roditelja za korištenje medija, dok njih 18, 2% uopće ne.

Njih 81,8 % smatra kako je sadržaj koji čitaju ili gledaju primjeren njihovoj dobi.

Oni koji gledaju neprimjeren sadržaj, na pitanje zašto, izjavljuju:

Zato što gledaju roditelji. Sviđa mi se.

Iz znatiželje. – najčešći odgovor

Učenici u svoje odgovore nisu uključivali korištenje medija u svrhu nastave.

Očekivan je veći postotak učenika koji koriste elektroničke medije više nego tiskane. Jedan od razloga je i trenutna pandemijska situacija, i online nastave. Međutim, svjesni smo i činjenice kako su elektronički mediji sve pristupačniji te brži, vizualno privlačniji i primamljiviji, što je današnjim generacijama učenika jako važno.

S obzirom na rezultate istraživanja sastavljena je plakat kako bi učenici i roditelji uvidjeli na što trebaju obratiti pažnju prilikom korištenja medija.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju