preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Šk. kalendar '23./'24.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Dokumenti '23./'24.

 

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2161198
Ovaj mjesec: 2611
Ovaj tjedan: 634
Danas: 99
Projekti

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Napravi svoj "Twister"
Autor: Danijel Forjan, 13. 1. 2013.

Twister je odlična igra uz koju ćete se dobro zabaviti i razgibati. Igru "Twister" možete kupiti i dobiti ćete plastičnu podlogu s ucrtanim raznobojnim krugovima i pokazivačem radnji. Ali, biti će još zabavnije ako svoj Twister izradite sami, na otvorenom ili od kartona!

izradi_svoj_twister1


Twister na otvorenom

twister_na_livadi

Potreban materijal:

  • boja u spreju ili kreda u boji
  • flomasteri
  • kutija od pizze ili slično
  • škare
  • čavlić


Izrada pokazivača radnji:

twister_pokazivac


Odrežite poklopac na četverokutnoj kutiji. Od ostataka kutije izrežite kazaljku. Sad poklopac iscrtajte kao na slici. Kazaljku, kao na slici, na sredini poklopca pričvrstite čavlićem.

* Na livadi, krugove nacrtajte bojom u spreju, a na betonu kredom u boji.
 

Twister na kartonu
 

twister_od_kartona_1

Potreban materijal:

  • Veća kartonska kutija
    (od namještaja, možete je nabaviti u trgovini namještajem)
  • Deblji flomasteri, tempere ili slično za ucrtavanje krugova
  • Pokazivač radnji (izrada - vidi gore)



Ideja više: Možete kupiti i samoljepive naljepnice u četiri boje, izrezati krugove i polijepiti ih na površinu na koju želite!

 

TWISTER


twister_a
Ovo je igra za koju je potrebno malo više prostora, ali ćete se odlično zabaviti i razgibati.

U igri sudjeluju dva ili više igrača. Potrebna vam je podloga sa krugovima u boji i pokazivač radnje.

Ovisno o pokazivaču radnje, igrači moraju stati nogom ili rukom na krugove određene boje. Pri tome moraju zauzimati razne položaje, kako bi uspjeli doći do krugova preko ostalih igrača.

PRAVILA IGRE:

Ako se igra s neparnim brojem igrača, dobro je odrediti suca. On ostaje izvan podloge, okreće pokazivač (kolo) i govori koju ruku ili nogu igrači moraju staviti na koji obojeni krug.

  • 2 igrača:
Svaki igrač stoji na jednom kraju podloge, jednom nogom na plavom krugu, a drugom na susjednom žutom.
Možete igrati na uobičajeni način, ali ne trebate koristiti pokazivač-kolo. Jednostavno, naizmjenično "zovite" ruku, nogu ili boju po izboru.

  • 3 igrača:
Isto kao gore. Treći igrač stoji na dva centralna crvena kruga, tako da svi igrači budu licem okrenuti prema centru podloge.
  • 4 igrača:
Podijelite se u dva tima, licem okrenuti jedni prema drugima, dvoje po dvoje na suprotnim krajevima podloge.
  • Više od 4 igrača:
Podijelite se u timove ili igrajte svaki za sebe.
  • Igra u timovima:
Igrači iz istog tima mogu dijeliti krug. Čim jedan igrač padne ili dodirne pod koljenom ili laktom, pobjeđuje protivnički tim.

POKAZIVAČ RADNJI - ZAVRTITE KOLO:

1. Sudac zavrti kolo i kaže koju ruku ili nogu igrač mora pomaknuti i na koju boju pokazuje strelica.
Ako sudac zove "desna ruka, crveno", stavite desnu ruku na crveni krug bez da koljenom ili laktom dodirnete tepih.

2. Kad je krug već zauzet, ostali igrači ne mogu doći na njega. Ako se ne možete dogovoriti koji ga je igrač prvi zauzeo, neka sudac odluči.

3. Nakon što ste bili na redu i zauzeli svoj krug, više se ne možete micati, osim ako vam sudac ne kaže drugačije. Možete se pomaknuti da biste propustili drugog igrača. Prvo obavijestite suca, a tada pomaknite ruku ili nogu onoliko, koliko drugom igraču treba na napravi svoj potez.

4. Ako je zauzeto svih 6 krugova u jednoj boji, sudac ponovo vrti kolo dok se ne okrene druga boja.

5. Ako sudac dvaput za redom zove istu boju, pomaknite ruku ili nogu u novi krug iste boje.

6. Ako izgubite ravnotežu i dodirnete pod rukom ili nogom (ili padnete), ispadate iz igre.

7. Pobjednik je onaj igrač koji ostane stajati nakon što su njegovi protivnici pali, odnosno koljenom ili laktom dodirnuli pod.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju