2021-01-18 13:18:15

eTwinning projekt Igram se i učim/ I play and learn - PŠ Golubić

Prestavljamo eTwinning projekt Igram se i učim/ I play and learn u kojem sudjeluju učenici 1. razreda Područne škole Golubić.

Ciljevi projekta su: - poticati učenike na međusobno upoznavanje i razvijanje prijateljstva i suradnju - razvijati sposobnosti učenja, komunikacije, istraživačke vještine, razmjenu informacija i virtualnu suradnju - steći i razviti vještine uporabe IKT - stjecati nova znanja iz svih predmeta razredne nastave - poticati suradnju među partnerskim školama - poticati multidisciplinarnost u nastavi - poticati i razvijati: kompetencije u jezično-komunikacijskom području, matematičke vještine, suradničko učenje, socijalne vještine, tjelesno-zdravstveno područje, umjetničko područje, primjenu IKT u nastavi, komponente građanskog i ekološkog odgoja i obrazovanja. Poznato je da djeca najbrže i najlakše uče kroz igru. Igra u nastavi učenike motivira za rad i pomaže im pri usvajanju sadržaja. Ovo je dio igara koje smo do sada proveli. Zanimljiva i dinamična matematička igra ponavljanja brojeva do pet nas je oduševila. Učenici su podijeljeni u dva tima - plavi i crveni. Na učiteljicin znak su okrenuli bijele papiriće i poredali brojeve od jedan do pet. Učenici trče do stola s zadatcima, skupljaju ih čelom te donose do svog tima. Ukoliko nam papirić ispadne, moramo ići po novi. Kada stave na odgovarajuće mjesto kreće sljedeći učenik. Pobjednik je onaj tim koji prvi prenese sve zadatke te ih točno poreda. Igra zatijeva koncentraciju, brzinu i točnost, a osigurava veliku zabavu i pobuđuje adrenalin. Naučena slova ponovili smo kroz zanimljivu igru. Učenici su izradili kuglice koje su ubacivali u čašice. Na svakoj čašici napisano je jedno slovo. Kada učenik uspješno ubaci kuglicu u čašicu, mora zapisati riječ koja započinje tim slovom u pisanku. Riječi ne smiju ponavljati. Igra zahtijeva koncentraciju, brzinu i točnost.    U alatu Wordwall vježbali smo slaganje rečenica.  Drvene špatule smo iskoristili za ponavljanje prethodnika i sljedbenika te zbrajanje i oduzimanje brojeva. Ukoliko učenik izvuče plavi broj mora izgovoriti koji je sljedbenik tog broja, a ukoliko izvuče crveni broj mora izgovoriti koji je prethodnik tog broja. Kada odgovore točno, zadržavaju špatule. Ukoliko učenik izvuče bombu mora sve špatule vratiti u igru. Učiteljica Slađana Sović

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti Knin