« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Učenici 2. a razreda uključili su se u obilježavanje Dana medijske pismenosti. Naučili su što su mediji, razgovarali o svojim iskustvima s medijima, međusobno su diskutirali o njihovim dobrim i lošim stranama te iznijeli zaključke.
Složili smo se da mediji imaju prednosti i nedostataka, da treba biti jako kritičan prema sadržajima koje u njima nalazimo te da ne treba svemu vjerovati. Nakon toga gledali smo primjere reklamnih poruka i saznali kako kritički promišljati o reklamama kojima smo svi svakodnevno izloženi. Završili smo rješavanjem kviza u kojem smo pokazali svoje znanje o ovoj temi.
Mira Radović