
Mjesec hrvatske knjige
Svake godine od 15. listopada do 15. studenog u svim knjižnicama u Hrvatskoj knjige su u centru pažnje još više nego ostalih dana u godini. Iz knjiga se čita, o knjigama se priča, crta i piše…
U našoj školskoj knjižnici povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige najčešći posjetitelji bili su učenici prvih i drugih razreda.
Nakon uvodnog upoznavanja kroz igru učenici prvih razreda slušali su knjižničarku koja im je čitala knjigu Riba duginih boja, autora Marcusa Pfistera. Tijekom čitanja učenici su zaključili kako ne smiju biti sebični jer će ostati bez prijatelja. Na kraju radionice učenici su bili jako maštoviti dok su izrađivali straničnike kojima su pokazali sve što možemo pronaći u knjigama. Učenici su svoje straničnike ponijeli kućama i koristit će ih pri čitanju i neće praviti „uši“ na rubovima knjiga.
Nakon igre prijateljstva gdje je svaki učenik drugog razreda trebao reći nešto lijepo prijatelju s desne strane knjižničarka je učenicima ponudila pet naslova iz edicije Moj svijet vrlina, Sanje Polak. Učenici su trebali izabrati jednu knjigu koju će im knjižničarka čitati. Čitanje je proteklo uz brojne komentare i prepričavanje dogodovština koje su doživjeli na sličan način kao u knjizi. Na kraju sata izrađivali su straničnike koje su mijenjali s prijateljima u razredu.
Učenici osmih razreda naše škole obilježili su Mjesec hrvatske knjige na satu Likovne kulture s učiteljicom Tatjanom Jadrić. Zadatak im je bio osmisliti naslovnicu knjige prema svom najdražem filmu i napisati kratki sadržaj. Radove su dizajnirali u programu Canva izražavajući vlastite ideje i zamisli. Neki od radova nalaze se na poveznici.
Na kraju manifestacije školsku knjižnicu posjetili su predškolci iz područnih vrtića Tratinčica i Ciciban u pratnji svojih odgojiteljica Amarelom i Mateom. Nakon priče o važnosti čitanja i čitanja priče Juha od bundeve, Helen Cooper, djeca su obišla knjižnicu i pregledali sve što mogu naći u njoj.
Završio je još jedan Mjesec hrvatske knjige. Uz slogan manifestacije Odabrali knjižničari učenici su mogli vidjeti što se sve događa u knjižnici i na trenutak su i sami postati knjižničari.
