« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Učenici 4.a razreda obilježili su Global school play day 2024. To je globalni projekt koji barem na jedan dan ima za cilj vratiti nestrukturiranu igru u učionice. Budući da je tijekom ovog tjedna obilježen Dan sigurnijeg interneta tijekom kojeg smo razgovarali o računalnim igrama i zamjeni za njih, ovaj dan podsjetio nas je da se možemo zabavljati i bez igrica na uređajima.
Kako smo na satu Hrvatskog jezika učili pisati izvješće, ovaj put umjesto učiteljice pisala je učenica Rita Ivić koja je napravila i malo istraživanje. Pročitajte što je Rita napisala:
Svjetski dan školske igre obilježava se diljem svijeta od 2015. godine. U njemu sudjeluju brojne škole u Europi i šire, a među njima i naša škola. Posebno su se istaknuli učenici 4.a razreda koji već četvrtu godinu sudjeluju u ovom projektu. Učenici 4. a razreda obilježili su svoj posljednji Svjetski dan školske igre s učiteljicom Mirom. Prva dva školska sata proveli su zabavljajući i igrajući se. Donijeli su jako puno igara, neke čak nisu ni uspjeli odigrati, a one koje su odabrali posebno su im se svidjele. Većina učenika pronašla je sebi zabavu i zanimljivu igru te društvo s kojim će igrati, dok neki ipak nisu pronašli zanimljivu igru. Ostatak dana učenici su nastavili s redovitom nastavom po rasporedu.
Mira Radović