preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Siječanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Šk. kalendar '21./'22.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:40

2. 8:45-9:25

3. 9:35-10:15

4. 10:30-11:10

5. 11:15-11:55

6. 12:00-12:40

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:40

2. 14:45-15:25

3. 15:35-16:15

4. 16:30-17:10

5. 17:15-17:55

6. 18:00-18:40

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2015382
Ovaj mjesec: 2108
Projekt OŠDZ

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

vijesti
Igrajmo se digitalno
Marijana Blažević / datum: 13. 12. 2021. 09:34

Nakon što su učenici 2.d razreda pročitali Andersenove bajke igrali su se, a ujedno i učili, ovaj put u digitalnom obliku. Kako je nastava bila organizirana na daljinu, učenici su dobili poveznicu za escape room kreiran u google formsu. Izazov im je bio točno odgovoriti na sva pitanja, otvoriti sva vrata,  u pratnji Bajkočitatelja i na kraju i sami osvojiti diplomu Bajkočitatelja godine! Bilo je zabavno i poučno.


[OPŠIRNIJE]



Igramo zaboravljene igre
Marijana Blažević / datum: 11. 10. 2021. 09:55

Učenici 2.d razreda priključili su se eTwinning projektu Igram se i učim 2. Igra kao najprirodnija dječja aktivnost, u nastavi, može učenike motivirati za rad i učenje.


[OPŠIRNIJE]



Svjetski dan školske igre u 2.a
Mira Radović Marijana Blažević / datum: 14. 9. 2021. 07:29

Učenici 2. a u novoj školskoj godini krenuli su u projektne aktivnosti. I ove godine nastavljamo s eTwinning projektom Igram se i učim 2 koji promovira ostvarivanje kurikularnih ciljeva kroz igru na nastavi. Utemeljen je na jednostavnoj činjenici da je igra najprirodnija dječja aktivnost i da kroz igru djeca najlakše uče.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju