preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Lipanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Dokumenti

Kriterij vladanja

Kalendar šk.god. 2017/2018

e-Škola smo od 2016.g.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

Hrv. pravopis

Upisi.hr - Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole

ncvvo

http://www.ITdesk.info/hr/

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 1806571
Ovaj mjesec: 2854
Anketa (mala)
Moj uspjeh na kraju školske godine će biti:






Školski profili

Upisi u srednju školu

Web godišnjak

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Obrazovanje

Rječnici
Lista linkova je prazna
EU kutak

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Sportske novosti

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

moje dijete logo

Petzanet - Sigurnost djece na internetu

Naša je škola u školskoj godini 2015./2016. u svoj školski kurikulum uvrstila i projekt Petzanet koji će u našoj školi provoditi učitelj informatike Danijel Forjan.

Projekt su započele i sudjelovale osnovne škole 'Veliki Bukovec' (kao nositelj projekta) te partneri iz 'Mato Lovrak' iz Nove Gradiške, Popovača, Gripe iz Splita i 'Mladost' iz Osijeka.

Udžbenici i e-udžbenici u virtualnoj učionici, priručnici za učitelje i roditelje te raznovrsna multimedija kao što su kvizovi, animirane priče, računalne igre i videozapisi besplatno su dostupni osnovnim školama na mrežnoj stranici projekta petzanet.HR i kanalu na YouTubeu.

Udžbenici i priručnici su pripremljeni u formatima PDF i flip, a autorski tim je posebno ponosan na e-udžbenike u virtualnoj učionici i multimedijske obrazovne sadržaje s igrama i animiranim pričama koji učenicima pružaju mogućnost samostalnog učenja, poistovjećivanje sa stvarnim likovima i životnim situacijama.

Projekt je financirao program IPA Europske unije s 2,5 milijuna kuna, a podržavali su ga Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet, Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za zaštitu osobnih podataka te niz lokalnih institucija i organizacija.

Ciljevi projekta su:

- Razviti i primijeniti dio školskog kurikuluma o sigurnosti djece na internetu u sklopu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO).

- Razvoj školskog kurikuluma temeljenog na ishodima učenja o području sigurnosti djece na internetu.

- Razvoj i provedba popratnog pedagoškog modela za učenje usmjereno na učenika. - Poboljšati obrazovne vještine i stručnost učitelja za poučavanje usmjereno ka učenicima.

- Poboljšati digitalne kompetencije učenika i razviti kritički stav prema odgovornoj uporabi IKT-a.

- Podići razinu svijesti učenika, učitelja, roditelja i opće javnosti za pitanja koja se odnose na dječju sigurnost online u sinergiji s politikama Europske unije .

Plakat i digitalni materijali

U sklopu projekta kreiran je cijeli školski kurikulum za sigurnost djece na internetu te je organiziran u četiri modula i vertikalno je usklađen u pet cjelina: informacije, komunikacije, stvaranje sadržaja, sigurnost i rješavanje problema, prema preporuci Eurospkog okvira za razvoj i razumijevanje digitalne kompetencije u Europi. Svaki od četiri modula namijenjen je određenom uzrastu djece osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. 1. modul pripremljen je za učenike 1. i 2. razreda, 2. modul za učenike 3. i 4. razreda, 3. modul za učenike 5. i 6. razreda te 4. modul za učenike 7. i 8. razreda. Svaki modul sadrži 20 tema (ukupno 80 tema) osmišljenih za realizaciju tijekom školske godine, po 10 tema u svakom razredu.

Materijali imaju brojne poveznice koje vode na druge sadržaje ili na vanjske izvore informacija, a karakterizira ih i responzivni dizajn. Posebnost su i priručnici za roditelje sa sadržajem koji prati svaku nastavnu jedinicu iz udžbenika, objašnjavajući im zašto se neke teme obrađuju s djecom, što bi oni trebali znati o toj temi te kako će djeci pružiti podršku da se lakše snađu i odrastu u virtualnom svijetu.
 

preskoči na navigaciju