preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Listopad 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Šk. kalendar '20./'21.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:40

2. 8:45-9:25

3. 9:35-10:15

4. 10:20-11:00

5. 11:10-11:50

6. 11:55-12:35

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:40

2. 14:45-15:25

3. 15:35-16:15

4. 16:20-17:00

5. 17:10-17:50

6. 17:55-18:35

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Kriterij vladanja

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 1946043
Ovaj mjesec: 5774
Projekt OŠDZ

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Petzanet - Sigurnost djece na internetu

Naša je škola u školskoj godini 2015./2016. u svoj školski kurikulum uvrstila i projekt Petzanet koji će u našoj školi provoditi učitelj informatike Danijel Forjan.

Projekt su započele i sudjelovale osnovne škole 'Veliki Bukovec' (kao nositelj projekta) te partneri iz 'Mato Lovrak' iz Nove Gradiške, Popovača, Gripe iz Splita i 'Mladost' iz Osijeka.

Udžbenici i e-udžbenici u virtualnoj učionici, priručnici za učitelje i roditelje te raznovrsna multimedija kao što su kvizovi, animirane priče, računalne igre i videozapisi besplatno su dostupni osnovnim školama na mrežnoj stranici projekta petzanet.HR i kanalu na YouTubeu.

Udžbenici i priručnici su pripremljeni u formatima PDF i flip, a autorski tim je posebno ponosan na e-udžbenike u virtualnoj učionici i multimedijske obrazovne sadržaje s igrama i animiranim pričama koji učenicima pružaju mogućnost samostalnog učenja, poistovjećivanje sa stvarnim likovima i životnim situacijama.

Projekt je financirao program IPA Europske unije s 2,5 milijuna kuna, a podržavali su ga Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet, Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za zaštitu osobnih podataka te niz lokalnih institucija i organizacija.

Ciljevi projekta su:

- Razviti i primijeniti dio školskog kurikuluma o sigurnosti djece na internetu u sklopu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO).

- Razvoj školskog kurikuluma temeljenog na ishodima učenja o području sigurnosti djece na internetu.

- Razvoj i provedba popratnog pedagoškog modela za učenje usmjereno na učenika. - Poboljšati obrazovne vještine i stručnost učitelja za poučavanje usmjereno ka učenicima.

- Poboljšati digitalne kompetencije učenika i razviti kritički stav prema odgovornoj uporabi IKT-a.

- Podići razinu svijesti učenika, učitelja, roditelja i opće javnosti za pitanja koja se odnose na dječju sigurnost online u sinergiji s politikama Europske unije .

Plakat i digitalni materijali

U sklopu projekta kreiran je cijeli školski kurikulum za sigurnost djece na internetu te je organiziran u četiri modula i vertikalno je usklađen u pet cjelina: informacije, komunikacije, stvaranje sadržaja, sigurnost i rješavanje problema, prema preporuci Eurospkog okvira za razvoj i razumijevanje digitalne kompetencije u Europi. Svaki od četiri modula namijenjen je određenom uzrastu djece osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. 1. modul pripremljen je za učenike 1. i 2. razreda, 2. modul za učenike 3. i 4. razreda, 3. modul za učenike 5. i 6. razreda te 4. modul za učenike 7. i 8. razreda. Svaki modul sadrži 20 tema (ukupno 80 tema) osmišljenih za realizaciju tijekom školske godine, po 10 tema u svakom razredu.

Materijali imaju brojne poveznice koje vode na druge sadržaje ili na vanjske izvore informacija, a karakterizira ih i responzivni dizajn. Posebnost su i priručnici za roditelje sa sadržajem koji prati svaku nastavnu jedinicu iz udžbenika, objašnjavajući im zašto se neke teme obrađuju s djecom, što bi oni trebali znati o toj temi te kako će djeci pružiti podršku da se lakše snađu i odrastu u virtualnom svijetu.
 

preskoči na navigaciju