preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Kolovoz 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Dokumenti

Kriterij vladanja

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 1929841
Ovaj mjesec: 161
Projekt OŠDZ

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Jeste li zadovoljni online nastavom?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Stručna literatura za učitelje

Biblioteka HUOJ-a

  GRADSKA KNJIŽNICA

Autor

Naslov

(više autora)

Djeca koju je teško odgajati: opis slučajeva iz odgojne i školske svakodnevice

(više autora)

Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama : priručnik za učitelje

(više autora)

Kako dijete govori?-razvoj govora i jezika…

(više autora)

Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika: suvremeni pristupi…

(više autora)

Timska nastava u školskoj praksi: zbornik

(više autora)

Uspješno učenje i poučavanje: psihologijski pristup

(više autora)

Zamisli, doživi, izrazi!: dramska metode u nastavi hrvatskoga jezika

Bujišić, G.

Dijete i kriza: priručnik za odgajatelje, učitelje i roditelje

Dulčić, A.

Djeca oštećena sluha: priručnik za roditelje i udomitelje

Evano, C.

Imamo pravo ne shvatiti odmah: učenički mentalni modeli, percipiranje, dosjećanje, razumijevanje

Fuller, A.

Zahtjevno dijete: kako prevladati sukobe i pomoći djetetu da ostvari svoje potencijale: s dodatkom za nastavnike

Funda, D.

Potpuno upravljanje kvalitetom u obrazovanju

Galbraith, J.

Kako prepoznati darovito dijete: savjet roditeljima da prepoznaju i potaknu darovitost svog djeteta

Galić-Jušić, I.

Što učiniti s mucanjem: cjeloviti pristup govoru i psihi

Galić-Jušić, I.

Djeca s teškoćama u učenju: rad na spoznajnom razvoju...

Glasser, W.

Svaki učenik može uspjeti

Good, E. P.

Kako pomoći klincima da si sami pomognu

Grennspan, S. I.

Program emocionalnog poticanja govorno – jezičnog razvoja

Ivančić, Đ.

Diferencirana nastava u inkluzivnoj školi: procjena, poučavanje i vrednovanje uspješnosti učenika s teškoćama

Jelavić, F.

Didaktičke osnove nastave

Jerčić, M.

Učimo učiti: što je kvalitetno znanje i kako ga stjecati

Juul, J.

Vaše kompetentno dijete: za nove temeljne vrijednosti obitelji

Kamarovsky, E.

Tajne uspješnog učenja: razvijamo pamćenje, ustrajnost i koncentraciju

Kast-Zahn, A.

Svako dijete može naučiti pravila

Kolb, K.

Lakše učenje uz zabavu i razmišljanje

Kubelka, R.

Dječji talenti: otkrijte talente svoga djeteta podržavajući izvornost dječjeg učenja

Laniado, N.

Dječje laži

Loupan, C. B.

Vjerujte u svoje dijete

Mavar, M.

Školski neuspjeh i ovisničko ponašanje

Mendeš, B.

Bumerang odgoja

Meyer, H.

Didaktika razredne kvake: rasprave o didaktici, metodici i razvoju škole

Miles, T. R.

Sto godina disleksije

Miličić, V.

Smisleno učenje

Miljković, D.

Kako biti bolji: priručnik iz pozitivne psihologije

Miljković, D.

Vodič za preživljavanje u školi

Moomaw, S.

Igre čitanja i pisanja

Muller, S.

Zapamti sve! Sjeti se svega!: tajne superpamćenja

O'Brien, D.

Brzi um: trening učenja i pamćenja prema metodi Dominica O'Briena

O'Regan, F. J.

Kako se nositi s djecom problematična ponašanja: ne mogu učiti, ne žele učiti, ne zanima ih

Ortner, G.

Nove bajke koje pomažu djeci: priče o svađi, strahu, nesigurnosti, te ono što bi roditelji trebali znati o tome

Oussoren, R. A.

Ples pisanja: progresivni glazbeno-pokretni program razvoja početnih vještina pisanja u djece

Pavličević-Franić, D.

Kompjutorske igre u nastavi hrvatskoga jezika

Sigman, A.

Razmažena generacija

Stacey, P.

Dječak koji je volio prozore: otvaranje srca i uma djeteta s teškoćama u razvoju

Tkačenko, T. A.

Velika knjiga aktivnosti i vježbi za razvoj fine motorike

Tkačenko, T. A.

Velika knjiga aktivnosti i vježbi za razvoj govora

Zloković, J.

Školski neuspjeh: problem učenika, roditelja i učitelja

Živković, Ž.

Domaće zadaće: psihološko savjetovalište

  ŠKOLSKA KNJIŽNICA

Autor

Naslov

(više autora)

Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi

(više autora)

Djeca s posebnim potrebama

(više autora)

Inovacije u osnovnom obrazovanju

Andreoli, V.

Pismo učitelju

Bielenberg, K.

Možemo više, možemo bolje! 35 tjelesnih aktivnosti za djecu s posebnim potrebama

Bilić, V.

Izbor tema za satove razrednih odjela

Bilić, V.

Uzroci, posljedice i prevladavanje školskog neuspjeha

Bognar, L.

Didaktika

Bošnjak, B.

Drugo lice škole: istraživanje razredno-nastavnog a ozračja

Bratanić, M.

Paradoks odgoja: studije i eseji

Bratanić, M.

Susreti u nastavi

Buljan – Flander, G.

Zlostavljanje i zanemarivanje djece

Buzan, Tony

Mentalne mape za klince

Buzan, Tony

Kako izrađivati mentalne mape

Chelsom, G.

Stvaranje uvjeta za kvalitetne škole

Coffou, V.

Lutka u školi: priručnik

Covey, S. R.

7 navika uspješnih tinejdžera: povratak etici karaktera

Čudina-Obradović, M. (prilagodila)

Priče o dobru, priče o zlu

Desforges, C. (uredio)

Uspješno učenje i poučavanje: psihologijski pristup

Domović, V.

Školsko ozračje i učinkovitost škole

Duran, M.

Dijete i igra

Dyregrov, A.

Tugovanje u djece: priručnik za odrasle

Evano, C.

Imamo pravo ne shvatiti odmah

Feinstein, S.

Tajne tinejdžerskog mozga: kako komunicirati s današnjim tinejdžerima…

Field, E.M.

Živjeti bez nasilja: kako pomoći djeci da izađu na kraj sa zadirkivanjem i nasiljem

Glasser, W.

Kvalitetna škola

Glasser, W.

Nastavnik u kvalitetnoj školi

Glasser, W.

Teorija izbora: nova psihologija izborne slobode

Grgin, T.

Školsko ocjenjivanje znanja

Guberina-Abramović, D.

Priručnik za rad s učenicima s posebnim potrebama integriranim u razrednu nastavu u osnovnoj školi

Hentig, H. von

Kakav odgoj želimo? : o odgoju za 21. stoljeće

Ivanek, A.

Znanjem do promjena: prilog metodici rada stručnih suradnika

Jelavić, F.

Didaktika

Jensen, E.

Različiti mozgovi, različiti učenici: kako doprijeti do onih do kojih se teško dopire

Jensen, E.

Super – nastava: nastavne strategije za kvalitetnu školu i uspješno učenje

Kadum, V.

Zaostajanje učenika u matematici: uzroci i mogućnost otklanjanja

Kocijan-Hercigonja, D.

Hiperaktivno dijete: uznemireni roditelji i odgajatelji

Matijević, Milan

Ocjenjivanje u osnovnoj školi

Montessori, M.

Dijete – tajna djetinjstva

Mužić, V.

Uvod u metodologiju istraživanja odgoja i obrazovanja

Noll, K.

Obuzdaj svog nasilnika

Olweus, D.

Nasilje među djecom u školi: što znamo i što možemo učiniti

Pastuović, N.

Osnove psihologije obrazovanja i odgoja

Posokhova, J.

Kako pomoći djetetu s teškoćama u čitanju i pisanju

Rađenović, A.

Priručnik za razrednike

Reardon, K. K.

Interpersonalna komunikacija

Resman, M.

Savjetodavni rad u vrtiću i školi

Rosić, V.

Odgoj – obitelj - škola

Salovey, P.

Emocionalni razvoj i emocionalna inteligencija

Schachl, H.

Učenje bez straha: više radosti i uspjeha u školi

Shapiro, L.E.

Kako razviti emocionalnu inteligenciju djeteta

Sharma, M. C.

Matematika bez suza: kako pomoći djetetu s teškoćama u učenju matematike

Shaw, R.

Epidemija popustljivog odgoja

Stevanović, M.

Interaktivna stvaralačka edukacija

Stevanović, M.

Modeli kreativne nastave

Vizek, V. V. (urednica)

Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive

Vodopija, Š.

Kako otkriti i potaknuti darovitost: savjetnik

Vodopija, Š.

Umijeće slušanja: priručnik i savjetnik za uspješnu komunikaciju

Vodopija, Š.

Vještina slušanja u komunikaciji i medijaciji: priručnik i savjetnik za uspješnu komunikaciju

Vrgoč, H. (priredio)

Poticanje darovite djece i učenika

Vrgoč, H. (urednik)

Strategija odgojnog rada razrednika

Woolfson, R. C.

Zašto djeca to rade? : praktični vodič za roditelje

Young, K.

Kad se male glave slože: didaktički komplet za pomoć djeci s teškoćama u učenju

preskoči na navigaciju