preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Šk. kalendar '23./'24.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

Dokumenti '23./'24.

 

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2163143
Ovaj mjesec: 4556
Ovaj tjedan: 1569
Danas: 113
Projekti

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Osjećam li se dobro u svom razredu? – prikaz istraživanja
Autor: Ivana Vidović, Marijana Blažević, 1. 3. 2024.

U siječnju 2024. pedagoginja Ivana Vidović provela je istraživanje u svim petim razredima. Cilj istraživanja je bio ispitati kako se učenici osjećaju u razredu i školi, imaju li pomoć vršnjaka ili doživljavaju uvrede.

U istraživanju je sudjelovalo 72 učenika.


61% učenika je reklo da se osjećaju potpuno prihvaćeno u razredu, 35% učenika se većinom osjeća prihvaćeno, a 4% učenika ponekad.

55,5% učenika u razredu može reći što misli, 42% učenika ponekad, a 2,5% učenika je reklo kako ne može reći što misli.

81% učenika je reklo kako će im učenici uvijek poslati školski i domaći rad ako nisu bili u školi, a 4% učenika je navelo da im neće poslati.

73,5% učenika nikada ili rijetko doživljavaju uvrede u razredu, 15% učenika ponekad, a 11,5% učenika većinom da ili stalno.

61% učenika se zna nositi s vrijeđanjem i zna što napraviti, 24% učenika se ponekad zna nositi s vrijeđanjem, a 15% učenika ne zna.

92% učenika se osjeća sigurno u školi, 6,5% ponekad, a 1,5% učenika se ne osjeća sigurno. Sigurnost im ugrožavaju stariji učenici koji ih znaju gurati ili vrijeđati.

Rezultati su predstavljeni razrednicima, učenicima i roditeljima.

Dobiveni podatci su nam pokazali da s učenicima trebamo raditi na empatiji, poticati ih na međusobno pomaganje i toleranciju. Potrebno je osvijestiti učenike o ponašanjima koja vrijeđaju druge, a oni ih najčešće smatraju šalama i uobičajenom komunikacijom (psovke, razni nadimci …). Važno je ojačati učenike da kažu svoje mišljenje i da se ne boje argumentirano suprotstaviti drugima, naučiti ih vještinama rješavanja međuvršnjačkih sukoba, ali i dati im informaciju kome se mogu obratiti ako zatrebaju pomoć.

Kako bi stvorili sigurno okruženje za naše učenike i ojačali asertivne oblike ponašanja, odnosno ponašanja koja ne ugrožavaju prava drugih, potrebna nam je pomoć i suradnja roditelja. Moramo im biti model u ponašanju i u odnosima s drugima jer oni uče od nas.

Cilj nam je da se i onaj mali postotak učenika koji je naveo da se ne osjeća prihvaćeno u razredu i sigurno u školi, povjeri odraslima i kaže što ga muči kako bi zajedno pronašli način da se osjeća bolje i sretnije.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju