« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
PRIJEPODNE
1. 8:00-8:45
2. 8:50-9:35
3. 9:40-10:25
4. 10:45-11:30
5. 11:35-12:20
6. 12:25-13:10
POSLIJEPODNE
1. 14:00-14:45
2. 14:50-15:35
3. 15:40-16:25
4. 16:45-17:30
5. 17:35-18:20
6. 18:25-19:10
Kao i svake godine, Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku organiziraju Dane medijske pismenosti. Šesti po redu Dani medijske pismenosti organizirani su od 24. do 30. travnja. Projekt se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti i obrazovanja Ministarstva kulture i medija. Glavni ciljevi ovog projekta su osvještavanje javnosti o važnosti medijske pismenosti. Raspored svih događanja možete vidjeti na poveznici.
Ove godine su u školskoj knjižnici održane radionice za učenike četvrtih razreda na temu Istine i laži u oglasima i za učenike 7.a i 7.d razreda radionica pod nazivom Na mreži (ni)sam.
Učenici četvrtih razreda s knjižničarkom su razgovarati o medijima s posebnim naglaskom na elektroničke medije te o reklamama i oglasima. Nakon gledanja filma o nastanku reklama, imali su zadatak smisliti kako prodati proizvod koji nikome ne treba - debatne igre. Učenici su zaključili kako često budemo prevareni kad gledamo reklame i kupimo proizvod, ali i kako nije jednostavno napisati reklamu.
Neke reklame koje su sami smislili:
Učenici sedmih razreda razgovarali su s knjižničarkom o društvenim mrežama, njihovim prednostima i nedostatcima. Posebno je važan dio razgovora bio o zaštiti svojih podataka. Knjižničarka im je ponudila informacije kako mogu zaštiti svoje podatke na internetu.