preskoči na sadržaj

Osnovna škola Domovinske zahvalnosti

Login
Sada je točno...

Logo škole

Kalendar
« Kolovoz 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Šk. kalendar '21./'22.

Raspored zvonjenja

Click here for more graphics and gifs!

PRIJEPODNE

1. 8:00-8:45

2. 8:50-9:35

3. 9:40-10:25

4. 10:45-11:30

5. 11:35-12:20

6. 12:25-13:10

POSLIJEPODNE

1. 14:00-14:45

2. 14:50-15:35

3. 15:40-16:25

4. 16:45-17:30

5. 17:35-18:20

6. 18:25-19:10

Knjižnica

DIGITALNI KATALOG

e-Twinning škola

e-Škola smo od 2016.

Office 365

Microsoft Showcase

Microsoft Showcase School

za 2016./2017.g. i 

2018./2019.

Mi smo ENABLE škola

DABAR

Korisno za učitelje

ncvvo

Kninska tvrđava/muzej

TZ Knin

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 10. 2011.

Ukupno: 2052800
Ovaj mjesec: 4594
Ovaj tjedan: 104
Danas: 62
Projekti

Erasmus+ Logo i web

Anketa (mala)
Radujete li se početku školske godine?



Školski profili

Upisi u srednju školu

Obrazovanje

Sigurniji internet

Red Button MUP

Izdavačke kuće

 

Edutorij eŠkole

Časopisi

Portali i e-novine

net.hr

24sata.hr

Dnevnik.hr

Jutarnji list.hr

tportal.hr

ŠKOLSKE AKTIVNOSTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Svjetski dan školske igre 2021. u 1. a
Autor: Mira Radović, Marijana Blažević, 3. 2. 2021.

Dana, 3.2.2021. u školama širom svijeta obilježava se Svjetski dan školske igre. U njegovo obilježavanje uključuju se učitelji i učenici svih uzrasta sa svih kontinenata. Prošle godine u projektu je sudjelovalo 563 282 učenika. 


Mi smo ga obilježili u okviru eTwinning projekta Igram se i učim koji provodimo od početka školske godine.Cilj ovog globalnog projekta je na jedan dan vratiti nestrukturiranu igru u učionice, omogućiti djeci da se slobodno igraju onako kako oni odluče, s kime žele, koliko dugo žele, učenici odlučuju. Jedini uvjet je da nema struje i baterija! Danas učimo o poštivanju pravila igre, podnošenju poraza, pomaganju i uključivanju drugih, toleranciji, strpljivom čekanju na red, kombiniranju, vježbamo jezične vještine i aktivno slušanje, brojimo bodove, slažemo nove riječi, upoznajemo nove igre, dijelimo igre i iskustva…

Što rade učitelji? Nakon prijave razreda za sudjelovanje u projektu, treba predstaviti projekt učenicima i roditeljima, fotografirati i promatrati. Učenici su donijeli društvene igre od kuće, dio smo ih imali u učionici. Sami su odlučivali što će i s kim igrati, polako prelazili na druge igre, dogovarali se, objašnjavali, održavali red. Dio igara igrali smo u dvorani za TZK, i tamo su oni odlučivali. Na kraju dana provodimo vrednovanje projektnih aktivnosti.

Mira Radović, učiteljica savjetnica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju